Friday, September 6, 2013

Minu suvi

Ma olin suvel palju linnas. Ja ma olin suvel ristiema juures Tõstamaal. Seal oli väga tore. Ma sain seal väga palju tööd teha mis oli väga tore. Ma käisin veel Saaremaal oma  vanematega. Me käisime sest see tundus huvitav koht. Ja me käisime veel vanematega palju rannas. Ma veetsin oma suve metsas marjul sest mulle ja mu emmale meeldib metsas käia .Ja ma käisin kaali graatri juures mis oli väga ilus. Loodan et lähen veel kunagi sina veel.

Suvi oli minu jaoks kõige lahedam sest see aasta oli kõige ilusam suvi minu jaoks. Sest sel aastal oli nii palju ilusaid ilmasid. Ja see oli ilusam suvi kui eelmisel aastal. Mulle meeldis sellel suvel kõige rohkem  see et sai väga palju rannas olla, ja sõbradega koos olla.

Mul oli veel suve lõppus sünnipäev. Ma sain sellel aastal 15 aastaseks. Mis on minu jaoks kõige lahedab üldse. Ma pidasin oma sünnipäeva lausa neli korda. kõige esimesena pidasin oma sõbradega Tõstamaal.siis vanematega , emapooolt vanematega ja veel isa poolt vanematega. J veel oli sugulaste kokku tullek veel isa poolt. seal oli väga palju keda ma poole näinud või ei mäledanud. Ja teid kes olid üldes võrrad keda poole näinud ja üldse kuulnud.





No comments:

Post a Comment